Scharlo 19 Alkmaar
0725110370
Product niet gevonden? Neem contact met ons op voor een vrijblijvende opgave.

Winkel mogelijkheden

Uw electronica specialist in beeld, geluid en witgoed

Manieren om te winkelen bij Radio Bakker Alkmaar:

In onze winkel

Tijdens de openingstijden bent u van harte welkom in onze prachtige showroom,
Scharlo 19 in Alkmaar. De vakkundige adviseurs van Radio Bakker Alkmaar kunnen u
adviseren en apparatuur demonstreren tijdens onze openingstijden.

Telefonisch bestellen

Onze experts staan klaar om u telefonisch te helpen. Als u meer informatie nodig
hebt voordat u een beslissing neemt, kunt u telefonisch contact met ons opnemen op
nummer 072-5110370. Onze eigen experts zullen uw met alle plezier helpen tijdens
onze openingstijden.

Online winkelen: Snel, eenvoudig en veilig winkelen

U kunt op de menubalk aan de bovenzijde per categorie ons assortiment vinden.
Voor accessoires of uitbreidingscomponenten gaat u naar: Accessoires. Voor
antwoorden op vragen over winkelen gaat u naar: Klantenservice. U kunt ook rechtstreeks naar de volgende
pagina’s gaan: Veelgestelde vragen over winkelen Betalingsmethoden Verzending en bezorging retouren. Wanneer u op deze site winkelt, worden uw persoonlijke
gegevens niet voor andere doeleinden dan uw aankoop gebruikt.

Controleer voor u gaat bestellen altijd het webadres in uw browser: alleen op www.radiobakkeralkmaar.nl winkelt u
�cht bij Radio Bakker Alkmaar. In de beveiligde betaalomgeving maken wij gebruik van
onze partner Sisow.

Hoe vind ik mijn product op RadioBakkerAlkmaar.nl?

Als u al precies weet wat u zoekt, dan kunt u de zoekbalk aan de bovenzijde van
onze homepage gebruiken en bijvoorbeeld het typenummer invullen. Weet u dit niet, of
bent u zich nog aan het ori�nteren, dan kunt u gebruikmaken van de categorie�n en
subcategorie�n waarin we ons uitgebreide assortiment hebben ingedeeld. Zo vindt u
een LED TV onder ‘Beeld en geluid’, en een wasmachine onder ‘Huishouden’. Wanneer u
het complete aanbod binnen een productgroep, bijvoorbeeld LED TV’s, in beeld heeft,
kunt u de producten sorteren op merk (alfabetisch of omgekeerd alfabetisch) of prijs
(oplopend of aflopend). Daarnaast kunt u de producten filteren met behulp van de
handige filters aan de linkerzijde van uw scherm. Zo kunt u alleen TV’s van een
bepaald merk selecteren, of TV’s met een door u geselecteerd beeldschermformaat. U
kunt ook verschillende filters combineren. Elk product heeft een eigen pagina,
waarop u foto’s, een omschrijving maar ook alle belangrijke technische specificaties
van het product vindt. Als u uw keuze bepaald heeft, klik dan op de button ‘In
winkelwagen’.

Hoe kan ik producten met elkaar vergelijken?

Twijfelt u tussen twee of meer producten? Dan kunt u ze eenvoudig met elkaar
vergelijken door in het productoverzicht of op de eigen pagina van het product op
‘Voeg toe aan productvergelijking’ te klikken. U krijgt vervolgens een overzicht van
maximaal 3 te vergelijken producten te zien. Wanneer u bovenin op ‘Afdrukken’ klikt,
wordt deze overzichtelijke tabel afgedrukt.

Kan Radio Bakker Alkmaar mij helpen bij het maken van mijn keuze?

Bij Radio Bakker Alkmaar krijgt u altijd een vakkundig advies. Als u behoefte
heeft aan meer informatie over een artikel dan u in de omschrijving en de technische
specificaties op onze website vindt, kunt u altijd terecht bij de deskundige
verkoopadviseurs in onze winkels. Wilt u lekker thuis blijven? Bel ons dan op
telefoonnummer 072-5110370 voor vakkundig advies tijdens onze openingstijden.

Kan ik via de site van Radio Bakker Alkmaar een verlanglijstje maken?

Op radiobakkeralkmaar.nl kunt u eenvoudig een verlanglijstje samenstellen, dat u
vervolgens via e-mail met anderen kunt delen. Klik hiervoor in het productoverzicht
of op de eigen pagina van het product op de link ‘Zet op verlanglijst’. Om van deze
service gebruik te kunnen maken, dient u wel te zijn ingelogd. Heeft u nog geen
account bij Radio Bakker Alkmaar? Dan kunt u zich gratis, snel en eenvoudig registreren.

Waarom moet ik inloggen en hoe kan ik mij registreren?

Voor een aantal persoonlijke services en diensten op maat verzoeken wij u in te
loggen. Dit doet u via de link “account” rechts bovenin onze site . Als u nog geen account bij
Radio Bakker Alkmaar heeft, dan kunt u zich daar ook registreren. Hiervoor vragen
wij u uw naam en uw e-mailadres in te vullen en uw persoonlijke wachtwoord van
minimaal 6 karakters te kiezen. Hierna kunt u met uw e-mailadres en uw wachtwoord
inloggen. Het spreekt voor zich dat wij vertrouwelijk met uw persoonsgegevens zullen
omgaan. Meer hierover leest u op de pagina Privacy.

Hoe kan ik op de website een product uit een Radio Bakker Alkmaar advertentie
vinden?

De snelste manier om een product uit onze advertentie te vinden, is door het
typenummer in te vullen in de zoekbalk, of door te kijken op onze actie pagina, die
u op de voorpagina van onze site vindt, en daar op het product te klikken. De
productpagina van het artikel wordt dan direct getoond.

Hoe bestel ik een product?

Als u een product in uw winkelwagen heeft geplaatst, daarbij een aflevermethode
heeft geselecteerd en (optioneel en afhankelijk van het product) een of meer
aanvullende producten of diensten aan uw winkelwagen heeft toegevoegd kunt u of
verder winkelen, of uw bestelling definitief maken door op de rode button
‘Bestelling afronden’ te klikken. Als u nadat u verder hebt gewinkeld wilt
afrekenen, kunt u rechtsboven in uw scherm op ‘Uw winkelwagen’ klikken. In beide
gevallen doorloopt u vervolgens stapsgewijs de bestelprocedure.

Welke stappen doorloop ik in de bestelprocedure?

Als u de inhoud van uw winkelwagen gaat afrekenen en daarmee uw bestelling
definitief maakt, doorloopt u 5 stappen. U kunt tijdens het bestelproces altijd
terug door op een eerder tabblad te klikken. Wij adviseren u hiervoor geen gebruik
te maken van de back-toets van uw browser. De 5 stappen die u doorloopt zijn:

  1. Winkelwagen. Hier ziet u een overzicht van uw bestelling. U
    kunt deze nog wijzigen, bijvoorbeeld door producten te verwijderen, aanvullende
    diensten te wijzigen of toe te voegen.
  2. Bezorging. Hier kunt u kiezen tussen of bezorgen of afhalen in
    de winkel. De bezorgtijd en datum kan in overleg vooraf afgesproken worden. Dit
    geldt alleen voor de regio groot Alkmaar.
  3. Uw gegevens. Wilt u de factuur op een ander adres ontvangen dan
    het bezorgadres, dan kunt u nadat u het vinkje voor ‘Ander afleveradres’ invullen en
    daar het gewenste afleveradres invullen. Klik op de rode button om naar de volgende
    stap te gaan.
  4. Betalen. U kunt producten direct afrekenen met iDeal of met uw
    creditcard. Wordt uw aankoop bezorgd door de Radio Bakker Alkmaar Bezorgservice
    (omgeving Alkmaar), dan kunt u ook bij aflevering betalen (onder rembours). Voor uw
    en onze veiligheid graag liever bij onze bezorgers met PIN betalen, contant kan ook.
    Heeft u uw keuze gemaakt, dan vragen wij u te bevestigen dat u akkoord gaat met onze
    algemene voorwaarden. Klik vervolgens op ‘Bevestig uw order’ om naar de laatste stap
    te gaan.
  5. Orderbevestiging. In de laatste stap ziet u een overzicht van
    uw bestelling en kunt u uw order bevestigen. Vervolgens ontvangt u een
    orderbevestiging per e-mail. Meer informatie over bezorgen en afhalen vindt u
    hier.

Hoe kan ik betalen bij Radio Bakker Alkmaar?

Producten die u op radiobakkeralkmaar.nl bestelt kunt u op de volgende manieren
betalen:

iDeal betalingsmogelijkheid bij Radio Bakker AlkmaarVia iDeal U betaalt direct vanuit de vertrouwde internetomgeving
van uw bank. Dit is veilig, gemakkelijk en snel.

Visa
betalingsmogelijkheid bij Radio Bakker Alkmaar

Met uw creditcard Op radiobakkeralkmaar.nl kunt u betalen met de
creditcards van Mastercard en Visa.

Voor veilige online betalingen werken wij met onze partner Sisow.

Onder rembours (PIN) Maakt u gebruik van de Radio Bakker Alkmaar
Bezorgservice (Alkmaar en omgeving), dan kunt u ook bij aflevering betalen. Voor uw
en onze veiligheid kunt u bij onze medewerkers uitsluitend pinnen. Let op: veel
banken hebben het bedrag dat u kunt pinnen gelimiteerd tot 2500,- per dag. Voor
pinbetalingen van een hoger bedrag dient u vooraf contact op te nemen met uw
bank.

Kan ik bij Radio Bakker Alkmaar in termijnen betalen of op rekening kopen?

Nee, zowel in onze winkel als op radiobakkeralkmaar.nl is het niet mogelijk in
termijnen te betalen of op rekening te kopen.

Kan ik online betalen met mijn Radio Bakker Alkmaar waardebon?

Nee, helaas is het nog niet mogelijk om met onze waardebonnen online te betalen.
Het tegoed op uw kaart is onbeperkt geldig en te besteden in onze winkel.

Wat doen wij met acties na uw aankoop?

Ziet u uw gekochte product tot 14 dagen na aankoop bij ons in een actie? Neem dan
contact met ons op om samen tot een goede oplossing te komen. Alle op
radiobakkeralkmaar.nl gecommuniceerde prijzen zijn inclusief btw.

Hoe ontvang ik een cashback of een gratis product bij mijn aankoop?

Regelmatig bieden wij producten aan waarop u geld terugkrijgt of waarbij u een
gratis product ontvangt via de producent. In de meeste gevallen moet u uw aankoop
daarvoor bij deze producent registreren. Tijdens de actieperiode staat de actie op
onze website bij het actieproduct vermeld. Bij levering van uw product voegen wij
een actiefolder toe met meer informatie over de betreffende actie. Als de actie
verlopen is, heeft u meestal nog even de tijd om uw aankoop te registreren. Daarvoor
kunt u terecht op de website van de producent. Een overzicht van lopende acties
vindt u op onze speciale actiepagina.

Welke algemene voorwaarden hanteert Radio Bakker Alkmaar?

Op aankopen in onze winkel zijn onze algemene voorwaarden van toepassing. Voor
aankopen op radiobakkeralkmaar.nl conformeren wij ons aan bij de voorwaarden zoals
die zijn opgesteld door Thuiswinkel.org. Daarnaast hanteren onze service partners
voor reparaties in en buiten de garantie de voorwaarden van Uneto-VNI. Wilt u weten
waar u aan toe bent? Klik dan hier om de voorwaarden te bekijken.