Ziggo service

Wat extra hulp over het gebruik van de diensten van Ziggo digitale TV.

Ziggo

Bij Ziggo kijkt iedereen digitaal!

Iedereen kijkt kabel tv in digitale beeldkwaliteit. U kijkt dan ook naar meer zenders. Wil u weten of u nog analoog keek op een tv in huis? Dat heeft u zo gecheckt.

Zet uw TV op kanaal 14.

Ziet u Ziggo Sport? Dan kijkt u al digitaal en hoeft u niets te doen.

Ziet u geen Ziggo Sport? Dan kijkt u nog analoog. De meeste TV’s vanaf 2012 kunnen digitaal ingesteld worden. Is uw TV ouder? Dan heeft u een decoder nodig. Deze kunt u alleen via Ziggo (op internet “mijn Ziggo” of telefoonnummer 0900-1884) aanvragen.

Zijn er problemen met uw bij Radio Bakker Alkmaar gekochte TV? Neem dan contact met ons op of kom naar onze winkel en wij helpen u graag met het opnieuw instellen van uw TV. Ook laten wij u graag alle nieuwe mogelijkheden zien.

U kunt ook zelf uw TV opnieuw instellen:

Uw Loewe TV opnieuw instellen, klik
hier.

Uw Samsung / LG / Philips / Sony TV opnieuw instellen, klik
hier.

Handleiding installatie Ziggo digitale televisie

Bekijk de handleiding installatie Ziggo digitale televisie

Installatie gegevens digitale TV:

Buiten Alkmaar:
Frequentie: 474.00
NET ID: 05555 (zonder kaart en
module: 04444)
Qam: 64
Symboolsnelheid: 6875

In Alkmaar:
Frequentie: 164.00
NET ID: 43136 (zonder kaart en module:
04444)
Qam: 64
Symboolsnelheid: 6900

TV zenders

>
Bekijk het digitale zenderoverzicht te ontvangen zonder kaart…

> Bekijk
het zenderoverzicht Ziggo digitale en analoge TV en radio…

Instellen afstandsbediening Horizon TV voor een Loewe TV

U kunt de afstandsbediening van Horizon TV zo instellen dat U maar één
afstandsbediening hoeft te gebruiken voor de Horizon mediabox en uw tv. De afstandsbediening moet dan eenmalig ingesteld worden voor gebruik met je tv.

Stap 1: Houd de VOL MIN-toets en SOURCE-toets tegelijkertijd ingedrukt. Wanneer de AAN/UIT-toets rood begint te knipperen (na ongeveer 5 seconden), laat U beide toetsen los.

Stap 2: Voer met de cijfertoetsen van de afstandsbediening de
volgende code in:

  • 1660

Stap 3: Houd de tv AAN/UIT-toets van de afstandsbediening
ingedrukt totdat de toets 9x opgelicht heeft.

Stap 4: Houd de VOL MIN-toets en SOURCE-toets tegelijkertijd
ingedrukt. Wanneer de AAN/UIT-toets rood begint te knipperen (na ongeveer 1 seconde), laat U beide toetsen los.

Nu kunt U de volume regelen van de tv, met de afstandsbediening van de Horizon box.

Zenderwijziging Ziggo

Kunt u sommige zenders niet meer vinden? Of slaat uw tv zomaar zenders over? Zoek de zenders opnieuw en de zenderlijst van uw digitale ontvanger of CI+ module is binnen een paar minuten weer up-to-date.

Overzicht Error (e-nummers) Ziggo

E04 – Voer smartcard in a.u.b
Voer de smartcard in zoals beschreven in de bijgeleverde instructie.

E05 – Onbekende smartcard
De digitale ontvanger herkent de smartcard niet als een smartcard van Ziggo. Voer juiste smartcard in of neem contact op met de klantenservice.

E06 – Smartcard defect
Uw smartcard is mogelijk defect. Neem contact op met de klantenservice
van Ziggo: 0900-1884

E07 – Controleert smartcard
De digitale ontvanger voert een controle uit op uw smartcard. Wacht tot de melding verdwijnt.

E10 – Foutmelding
Algemene foutmelding. Neem contact op met de klantenservice van Ziggo: 0900-1884

E14 – Foutmelding
Algemene foutmelding. Neem contact op met de klantenservice van Ziggo: 0900-1884

E15 Foutmelding
Algemene foutmelding. Neem contact op met de klantenservice
van Ziggo: 0900-1884

E16 – Dit programma maakt geen deel uit van uw abonnement
Dit programma maakt geen deel uit van uw abonnement. Neem contact
op met de klantenservice voor een aanvullend abonnement.

E17 – Dit programma is gecodeerd
Dit programma is gecodeerd. Neem contact op met de klantenservice.

E18 – Dit programma is tijdelijk niet beschikbaar
Dit programma is om auteursrechtelijke redenen tijdelijk niet te ontvangen.

E19 – Preview periode verlopen
De previewperiode van uw abonnement is verlopen. Neem contact op met de klantenservice.

E20 – Dit programma is tijdelijk niet beschikbaar
Dit programma is om auteursrechtelijke redenen tijdelijk niet te ontvangen.

E21 – Dit programma is tijdelijk niet beschikbaar
Dit programma is om auteursrechtelijke redenen tijdelijk niet te
ontvangen.

E30 – Even geduld a.u.b.
De digitale ontvanger voert een controle uit. Wacht tot de melding verdwijnt.

E31 – Even geduld a.u.b.
De digitale ontvanger voert een controle uit. Wacht tot de melding
verdwijnt.

E32 – Foutmelding
Foutmelding. Neem contact op met de klantenservice van Ziggo: 0900-1884

E34 – Onjuiste kaart
De digitale ontvanger herkent een probleem met uw smartcard. Neem contact op met de klantenservice.

E37 – Foutmelding
Foutmelding. Neem contact op met de klantenservice van Ziggo: 0900-1884

E38 – Programma is momenteel niet beschikbaar
Dit programma is momenteel niet beschikbaar.

E42 -Kinderslot is actief
Op dit programma is een kinderslot actief. Raadpleeg de handleiding van uw ontvanger voor instructies met betrekking tot het gebruik van de
pincode.

E44 – Geen EPG informatie beschikbaar
Van dit programma is geen minimum leeftijd bekend. Hierdoor kan het zijn dat het kinderslot is geactiveerd voor dit programma. Zie de handleiding van uw ontvanger voor verdere informatie over kinderslot.

E48 – Geen signaal
De digitale ontvanger heeft geen of onvoldoende signaal. Controleer de bekabeling en of de antennekabel goed is aangesloten. Gebruik zo weinig mogelijk splitters of lange kabels. Indien nodig maakt u gebruik van een goede signaalversterker.

E50 – Programma is niet beschikbaar
Algemene foutmelding. Neem contact op met de klantenservice van Ziggo: 0900-1884

E52 – Bezig met zoeken naar signaal
De digitale ontvanger is bezig met het zoeken naar signaal. Wacht tot
de melding verdwijnt, dit kan enige tijd duren.

E100-32 – Timeshift of opname is niet toegestaan door programma aanbieder.
Ziggo heeft de PVR opname blokkering voor dit kanaal aangezet.

E101-29 Geen MSK, geen timeshift of recording toegestaan.